уторак, 14. фебруар 2012.

Handmade album

Da vas upoznam sa 'Zelenkom'... :) Tako sam nazvala album za fotografije koji sam pravila ovih dana. Za ovakve albume treba mi prilično mnogo vremena, a kako vremena nemam na pretek, obično ih pravim i po nekoliko dana, posle posla, svaki dan po malo. Primetićete da sam na ovom albumu kombinovala razne nijanse zelene boje i dezene koji retko idu jedni sa drugima. Ne, nije to slučajno. A nije ni da sam previše slobodna u eksperimentisanju. Radi se o tome da svaki dan imam drugačiju inspiraciju, a kako ne mogu da sednem i napravim ga za jedan dan, dešava se da mi se npr. danas koriste pečati, sutra mi nešto ne ide to sa pečatima, nego bih kombinovala trake i dugmiće, treći dan opet nešto drugačije i na kraju kada se spoji pet različitih ideja, dobije se Zelenko! :) 
Album ima pet strana, na svakoj strani po dva mesta za fotografije i dva dzepića sa karticama za pisanje uspomena, na čijoj se poleđini takođe može zalepiti fotografija. Što se tiče lepljenja fotografija, iz mog iskustva najefikasnija je dvostano lepljiva traka. Znam da mnogi (poput mene nekada) ne vole da lepe fografije, ili ne daj Bože da ih seckaju! Međutim, scrapbook albumi su zapravo 'zbirka' uspomena na neki događaj, pa kada odabrane fotografije, npr. sa letovanja, propratite karticom na kojoj će pisati datum kada je fotografija nastala, neka anegdota ili nešto drugo što biste želeli da se ne zaboravi, onda sve to dobija potpuno drugačiji oblik. Na kraju dobijete pravu malu knjižicu u kojoj se nalaze vama drage stvari, još ako ste album sami napravili po sopstvenom ukusu, imaćete pravo malo blago! Ovo 'blago' pravljeno je za moju sestru, a čeka me i pravljenje malo većeg i 'ozbiljnijeg' albuma za jednu dragu prijateljicu. A sada, fotografije:












11 коментара:

  1. Še en lepotec :). Vsaka ura, ki si jo vložila v njegovo izdelavo je poplačana, saj je čudovit. Sestri bo v veliko veselje in lep spomin. Lp

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je pravo malo blago, čuvar lijepih uspomena i fotografija i baš mi se sviđa...najbolji poklon!!! Šareno, ali lijepo usklađeno! Jedva čekam vidjeti i onaj drugi, za prijateljicu!
    Lp

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo, sareno, veselo. Moram priznati da ja ne bih imala hrabrosti za takve kombinacije boja, tebi svaka cast, odlicno izgleda album.
    Interesuje me samo koje su dimenzije albuma i da li ti pravis i stranice ili su to kao neke kesice, ne vidim bas najbolje a podsecaju me na kesice za diskove. Izvini ako sam nesto pogresila.
    I naravno radujem se narednom albumu.

    ОдговориИзбриши
  4. Dimenzije su 15x11cm, a osnova za stranice kod ovog albuma je koverta koja se 'doradjuje'. Evo prilike da najavim tutorijal za pravljenje ovakvih albuma, koji planiram da postavim čim nadjem dovoljno vremena. ;)

    ОдговориИзбриши
  5. Jasna ima magične ruke i strpljenje :) Prekrasno!

    ОдговориИзбриши
  6. Draga nova prijaterljice na mom blogu te čeka nekoliko nagrada pa ih preuzmi molim te, naravno one koje još nisi dobila... pozz

    ОдговориИзбриши
  7. ooo kako čudovit albumček, res je zelo lepo!
    Pozdravček iz Slovnenije :-))

    ОдговориИзбриши
  8. Predivan je... neobičan i vidi se da iziskuje dosta vremena. Boje si fantastično uskladila... obožavam kombinaciju crvene i zelene takođe!

    ОдговориИзбриши