четвртак, 7. новембар 2013.

Prvi rodjendan bloga 'Izazovi i slatkisi' - Blog hop!


Dobro jutro svima!
Good morning everyone! 

Dobro dosli na proslavu prvog rodjendana naseg bloga  Izazovi i slatkisi!!!
Welcome to the celebration of the first Birthday of our blog  Challenges and Candies!!!

Imamo jednog specijalnog gosta, veliko hvala Snežani koja pristala da nam se pridruzi danas! :)
We have a special guest, a big thank you to Snežana who accepted to join us today. :) 

Mi danas proslavljamo uz Blog Hop!!! 
Today we celebrate with a Blog Hop!!!


Ako na ovaj post niste dosli sa Snežaninog bloga, predlazem da se vratite na Izazovi i slatkisi blog (Challenges and Candies blog) i da pocnete Blog Hop ispocetka!

If you haven't arrived here from Snežana's  blog , you should go back to Izazovi i slatkisi blog (Challenges and Candies blog) and start the hop from the beginning.


A da ne biste zalutali negde usput, evo liste sa linkovima ucesnika
And just in case you don't get lost somewhere on the way, here is a list with the link of all the participants:




Evo moje cestitke za blog hop:
Here is my blog hop card: 




A sad, jedan sladak recept za vas!
And now, a sweet recipe for you! 

Idealna za tmurne i hladne dane, brzo se priprema i jos brze popravlja raspolozenje - 
topla cokolada! :)

Potrebno vam je:
100ml mleka
100 ml slatke pavlake
100 gr crne cokolade

Priprema:
Na tihoj vatri rastopite cokoladu. Dodajte slatku pavlaku koju ste prethodno dobro zagrejali. Dobro izmesajte, pa dodajte ugrejano mleko i kuvajte jos par minuta dok smesa ne postane glatka. 
Vruc napitak po zelji zacinite dodajuci rum, cimet, slag, vanilu, koru pomorandze...
Prijatno! :)





Kao sto ste mogli da vidite na Izazovi i slatkisi blogu, mi smo pripremile pet slatkisa za pet ucesnika blog hopa, zato ne zaboravite da ostavite komentar!!!
 As you could see on the Challenges and Candies blog, we have prepared five candies for five participants in the blog hop, so don't forget to leave a comment!!!

Ovo je slatkis koji sam ja pripremila:
This is a candy that I prepared: 



A sad je vreme da krenete dalje, na Andrejin 
blog.
And now it's time to move on , onto the  Andreja's 
blog.



Blog hop ce trajati sedam dana, do 14. novembra.
Blog Hop will be open for seven days, till November 14th 

Hvala vam puno i srecno!
Thank you so much and good luck! 

29 коментара:

  1. Čestitke na godišnjici i na još mnogo njih!

    ОдговориИзбриши
  2. ČESTITKE NA godišnjic, i hvala puno za receptić :D
    lp Klaudija

    ОдговориИзбриши
  3. Srećan prvi rođendan bloga, stvarno ste divne i kreativne. Ja sam se kasnije priključila i redovno vas pratim. Još jednom sve najbolje i da se družimo još mnogo godina!!!!

    Pozdrav Ivana

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitke za eno leto objavljanja! Želim vam še naprej veliko objav, izdelkov in idej, ki jih bomo mi bralci z veseljem pogledali.
    Vse najboljše!

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan vam 1. rođendan i da u godinama koje su pred vama budete još kreativnije.

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitke za prvo obletnico. Še veliko ustvarjalnih objav :)

    ОдговориИзбриши
  7. čestitam vam na ustrajnom radu na blogu, na izvrsnim idejama i na prilici da se malo bolje upoznamo!
    dohopsala sam sa Snežinog bloga, poslije kolača ova topla čokolada taman dobro dođe :)
    sreća da je sve virtualno, inače se bojim da ne bih mogla dalje niti koraka :DD - ovako skakućem dalje, doduše, kruli mi u želucu, ali idem vidjeti čega još ima!

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitke za ob prvi vpihnjeni svečki na tvojem kolačku-voščilnica je čudovita
    kar sline so se mi pocedile ob tvoji čokoladi
    lp Tamara
    hop hop dalje

    ОдговориИзбриши
  9. Čestitke ob prvi svečki... že misel ob vroči čokoladi me pogreje ob teh dneh, ki niso nič kaj temperaturno prijazni :)

    ОдговориИзбриши
  10. Mmmm, dobra vroča čoklada :-) Lepa voščilnica, pa tudi bonbonček je slasten :-) "Hopsam" naprej....

    ОдговориИзбриши
  11. Divna karta, a toplu čokoladu ću da spremam sigurno.
    Dođi da je zajedno pijemo:)

    ОдговориИзбриши
  12. mmm kako sladko izgleda tvoja vroča čokolada!!!
    Preizkusim tudi tvoj recept :-))

    ОдговориИзбриши
  13. Čestitke ob prvi obletnici bloga. Na vročo čokolado sem pa čisto nora :)

    ОдговориИзбриши
  14. Srećan blogorođendan! Želim vam puno uspjeha u daljnjem radu! Rado bih se počastila ovom tvojom čokoladom :)

    ОдговориИзбриши
  15. Love your card, especially the way you have used the beads around the circle and on the number. That recipe sounds amazing!!
    Blessings
    Maxine

    ОдговориИзбриши
  16. Iskrene čestitke ob obletnici . Za to priložnost si naredila prav lepo voščilnico.
    Vroča čokolada pa je moja največja slast Njami.

    ОдговориИзбриши
  17. Vrlo lijepa čestitka. Topla čokolada mljac..
    Lp; Sonja.

    ОдговориИзбриши
  18. Krasna čestitka ampak oprosti meni vroča čokolada bolj diši. MMMMMMMM Vse najboljše.

    ОдговориИзбриши
  19. Sretan prvi rođendan,na još mnogo novih...leu karticu si napravila a sad hop dalje do sledeče
    LP Vilinke

    ОдговориИзбриши
  20. Vse najboljše in krasen muffin si naredila :-) na čestitki!

    ОдговориИзбриши
  21. I like your strawberry cupcake card - so sweet! Beautifully coloured image and the ticket sentiment is cute. Your recipe looks delicious - Yum!! And thank you for the beautiful candy you have prepared for this fun blog hop.

    ОдговориИзбриши
  22. Zdravo Jasna!
    Cestitka ti je preslatka! Moram da kazem da me je recept odusevio, posto obozavam toplu cokoladu! :)

    Pozdrav
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  23. Srećan 1. rodjendan! Još mnogo godina da trajete i da stvarate ovako lepe i interesantne radove.
    Hvala na receptu, odlično će doći u hladnim danima koji dolaze.

    Pozdrav,
    Bojana Iza Duge

    ОдговориИзбриши
  24. Čestitke za prvi rođendan! Čestitka je preslatka, topla čokolada za ove dane je savršena...

    ОдговориИзбриши
  25. Čestitke i od mene, svaka čast i sve najbolje u daljem radu :)

    ОдговориИзбриши
  26. Nova sam na blogu. Bavim se izradom rucnih radove...izmedju ostalog i scrapbook-a...zanima me kako izazovi funkcionisu :) volela bih da ucestvujem. Ovo je moj blog pa pridruzite mi se http://milicaradulovic55.blogspot.com/ Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  27. Čestitke za prvi rodjendan... Topla čokolada izgleda i više nego primamljivo....

    ОдговориИзбриши
  28. Pozdrav... evo počinjem sa linky partijima na svom blogu (u tijeku je 4. po redu) pa bi mi bilo izuzetno drago da se pridružiš i naravno ako želiš podijeliš ovu informaciju
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2014/03/linky-party-4-ovog-puta-sa-slikama.html

    ОдговориИзбриши