петак, 18. новембар 2011.

Pečati



Kao što sam i obećala- evo ga post o čestitkama sa pečatima! :) Ovaj hobi je (kao i svi drugi, pretpostavljam) prava zaraza! Još mi se nije desilo da sednem, uradim tačno ono što sam zamislila i završim posao. Možda bih ja to ponekad i htela, ali kad mi se zašareni pred očima sa svih strana, od traka, papira, dugmića, salveta, i ko zna čega još, ideje počnu da dolaze, a seckanje i lepljenje potraju dugo,dugo... Ove pečatirane uzorke poslala mi je Janja, moje je bilo da ih obojim i lepo uklopim u neku čestitku. Ukoliko ne možete da nađete silikonske pečate, možete na internetu pronaći zanimljivu sličicu u formi crteža, odštampati, obojiti... Naravno, uvek možete i sami nacrtati neki motiv. Iako znam i volim da crtam, kad god sam pokušala da nacrtam nešto na čestitkama, izgledalo mi je totalno bezveze. Zato sam u samom startu ta dva hobija razdvojila! I na kraju- čime bojiti? Onim što vam je dostupno. Najbolji efekat svakako imaju  copic markeri koji su neprevaziđeni! Većina onih divnih čestitki sa stranih blogova rađena je upravo sa njima. Kod nas ih nije lako naći, prilično su skupi, imaju ogromnu paletu boja, a neće vam završiti posao pet, šest markera. Zato vam u pristupačnijoj varijanti predlažem kvalitetnije flomastere ili jumbo drvene bojice. Uslov je samo da su suve boje, kako se papir ne bi deformisao. Izvinjavam se za loš kvalitet fotografija, još uvek nisam nabavila fotoaparat, a čestitke su zaslužile da ih prikažem u punom sjaju! Nadam se da ću im uskoro to i omogućiti. :) Pozdrav svima!












Нема коментара:

Постави коментар