недеља, 18. март 2012.

Lekcija 2 - Napravite papir za scrapbook i čestitke

Ako nekada, šetajući kroz dobro snabdevenu knjižaru naiđete na pečate (one koje prodavci zovu 'dečiji' :) ), slobodno ih kupite. Pored toga što će vam kad-tad zatrebati za pravljenje neke čestitke,pomoću njh možete dizajnirati sopstveni papir za čestitke i scrapbook. 


Male pečate u plastičnim kutijicama i ove gumene, lako ćete naći. Uglavnom su zaista sa dečijim motivima, a ako vam se posreći, možda naletite i na nešto 'ozbiljnije'. Silikonske pečate, kao što je ovaj na slici, malo teže ćete naći kod nas. U svakom slučaju, možete pokušati i sami da napravite silikonski pečat, po uputstvu koje nam je prosledila Super Anisoptera. Za jednostavnije motive, pečat možete napraviti i ovako, po uputstvu koje sam vam dala u jednom od prethodnih postova. 
         Pored pečata trebaće vam i boja za pečate, kao i papir. Najjači otisak dobija se na svetlom papiru, mada ja više volim kada se otisak samo za nijansu razlikuje od boje papira.




A sada da ovaj post učinim malo zanimljivijim, nekoga od vas nagradiću sa 20 papira ukrašenih na ovaj način. :) Potrebno je da do 23.03.2011. (20:00h)  ostavite komentar i navedete da želite da učestvujete. 
Do sledećeg posta, pozdrav!



9 коментара:

  1. Zelim da ucestvujem! Divni su papiri stvarno! Ovaj zeleni mi se narocito svidja :) Za albume papiri su kao poruceni :)) Po ko zna koji put bravissimo Jasna <3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман19. март 2012. 09:35

    Pozdrav, a evo i mene i želim da učestvujem, krasni su papiri..Lijepi pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  3. Papiri su diiiivniiiii, upisi i mene :-)
    Da, da, zelim, zelim, zelim da ucestvujem.
    Hvala sto mislis na nas.
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  4. jao ja sam zaista naletala na neke baš dečije :D hahah
    ali ko zna, nastaviću da gledam! :)
    upiši i mene, možda budem srećne ruke tj komentara :D

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala ti na malim savjetima velikih majstora pečata i papira!
    Super su!
    Bilježim se :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Upsss...ipak...vidim da kasnim...tko mi kriv što ne čitam redovito :(

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam isto zakasnila. To nije razlog da ne pohvalim Jasnine papire. ispali su stvarno fantastično. Naaročito ovaj zeleni... fenomenalno urađeno...

    ОдговориИзбриши