четвртак, 15. март 2012.

Verifikacija reči u komentarima...Grrr!

Nedavno se na mnogim blogovima pisalo o tome kako nam nam ova opcija otežava, a često i onemogućava komentarisanje na blogovima. Verifikacija reči kratko rečeno služi da spreči neželjene komentare na vašem blogu, tj. raznorazne reklame. Do skoro nije bila mnogo zahtevna - prilikom ostavljanja komentara trebalo je da ukucate pet do šest jasno definisanih simbola, međutim, od pre mesec, dva, gotovo je nemoguće protumačiti šta treba ukucati kako bi vaš komentar bio zabeležen. 
Ja sam odmah jasno i glasno rekla NE verifikaciji reči, jer sam i sama više puta odustajala od ostavljanja komentara na drugim blogovima kada i nakon trećeg pokušaja nisam uspela da 'pogodim'. Na blogu J&W Hoby Home Art ta opcija mi nije aktivirana, ali sam zato danas 'otkrila' da na ovom jeste! Ja kao autor, ne vidim verifikaciju reči kada vam odgovaram na komentare i ko zna koliko bi još vode proteklo dok ne otkrijem, da mi Moby Cat danas to nije stavila do znanja. Što se mojih blogova tiče, od danas zaboravite na gledanje u karte, bacanje pasulja i sl., nema više verifikacije reči! :)

5 коментара:

  1. Анониман15. март 2012. 19:19

    eto tako je bilo i kod mene a sama nisam vidjela to, zato sam se i morala vratit na staro sučelje da mogu stavit pod ne, jer na novom sučelju nema te opcije za uklanjanje provjere riječi putem komentara. .
    Lijepi pozdrav ! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Jej nema vise zbrljanih reci :)) Sad sam videla da je i kod mene bila aktivirana verifikacija pa sam je uklonila.

    ОдговориИзбриши
  3. Znam koliko je grozno i žao mi je što ste se mučili prilikom komentarisanja. :( Bila sam skoro sigurna da je ta opcija podrazumevano isključena, a znam da je nisam aktivirala kad sam pravila blog, pa nisam ni proveravala kasnije. Kako god, sada će biti lepše i lakše! :))) Ljubim vas!

    ОдговориИзбриши
  4. Ja mislim da sam je ugasila, ako nisam alarmirajte me! :D
    užasno me to nervira i nekad kada želim da ostavim komentar, a nakon nekoliko pokušaja ne uspem da "prođem" verifikaciju jednostavno odustanem... :/

    ОдговориИзбриши
  5. pozvala sam te u izazov, pa svati na moj blog

    ОдговориИзбриши