петак, 18. новембар 2011.

Drugi korak na putu od hiljadu milja...


Pozdrav svima! 
Prvi post koji sam otkucala na ovom blogu nazvala sam 'Put od hiljadu milja počinje jednim korakom', jer svoju  'stvaralačku' avanturu baš tako osećam! Samo što sada ne mislim da je taj put dug hiljadu milja... Pre bih rekla da mu nikad niko nije video kraja! Drugi  korak za mene (i veći od mnogih budućih) čine divna prijateljstva koja sam sklopila za proteklih par meseci. Upoznala sam divne, kreativne ljude, prepune života, ideja i optimizma. Drage moje, hvala vam na podršci koja mi je bila preko potrebna na samom početku i uvek je dobrodošla! Hvala vam na divnim poznanstvima i što ste deo mog puta...
 Ljubi vas vaša Jasna! 



       A evo i dve nove čestitke, kombinacija starog i novog, tek nabavljenog materijala :)




Нема коментара:

Постави коментар