петак, 18. новембар 2011.

Razmena poklona :)


Ovih dana isprobavam neke nove spravice za pravljenje čestitki i albuma :) , pa mi je vreme od poslednjeg posta bukvalno proletelo! Za vikend ću podeliti sa vama šta sam radila u poslednje vreme, a sada bih želela da pomenem razmenu poklona sa Janjom! Pre nego što sam počela da razmenjujem ideje sa blogerima na internetu,  imala sam u glavi ideju kakve bih čestitke želela da pravim jednog dana... A onda sam  'upoznala' Janju i ostala sam bez teksta, jer devojka pravi čestitke o kakvima sam uvek maštala! Od nje mi je pre nekog vremena stigao predivan poklon, mada me je najviše obradovao sam gest!



Puno, puno detalja za pravljenje čestitki, raznih boja, oblika i veličina! Pisala sam već o svojoj ljubavi prema šarenim papirićima i papiru uopšte, pa možete zamisliti koliko sam se obradovala kada sam videla sve ovo!     Hvala, Janja! :))) Požurila sam da joj uzvratim na najbolji mogući način, pa sam joj poslala ručno radjeni album koji sam tih dana završavala. Na moje zadovoljstvo, album je odlično 'ispao' i što je još važnije- veoma se dopao novoj vlasnici! :)









1 коментар: