петак, 18. новембар 2011.

Predlog prodavnica i nove čestitke


              Ovih dana imala sam nešto više vremena za švrljanje po gradu i po internetu, pa sam tako otkrila par radnjica u kojima možete naći korisne stvarčice. Najpre ću pomenuti 'Hobi art' na Novom Beogradu, koju sam za sada posetila samo na njihovom sajtu. Ime sve govori... Veeeliki izbor alata i materijala za vaš hobi - slikanje, vajanje, dekupaž i još mnogo toga. Zvanični je zastupnik nemačke firme EFCO, koja izmedju ostalog proizvodi sve što vam može zatrebati za scrapbookig, a njihov katalog iz ove oblasti možete pogledati ovde . Druga radnja koju ću vam danas predložiti, a u kojoj sam i sama više puta kupovala je 'Cvetni dekor' na Banovom brdu. Nude opremu za cvećare, preovladjuje gomila šarenih papira i ukrasnih traka, od kojih sam do sada pravila sve sem cvetnih aranžmana, za šta su prvobitno namenjeni. :) Nalazi se u prizemlju dvorišne kuće, prilično zavučena i neupadljiva sa ulice, ali nemojte odustati ako je ne primetite odmah, zaista vredi videti je. 
                Sada sledi mala foto-galerija,ovo su čestitke koje sam pravila protekle nedelje. Pored uobičajenih materijala koje sam ranije pominjala, koristila sam šarene salvete, koje odlično izgledaju kao podloga za čestitku, na belom papiru naravno. Pišite, pitajte, sugerišite, povratna reakcija je uvek dobrodošla! :) Pozdrav!































           

Нема коментара:

Постави коментар