петак, 18. новембар 2011.

Mini album


             I ako su memorijske kartice i hard diskovi  odavno preuzeli funkciju foto-albuma, za mene su foto-albumi ipak nezamenljivi! Lepi trenuci smešteni u zanimljivom ramu za slike, ili albumu nemaju cenu! Kada 'propustim kroz prste' svaku stranicu albuma, kao da ponovo proživim neke stare dane, dok mi ista slika na računaru izgleda nekako bledo, prazno... Scrapbook albume sam zavolela zato što nude jedno vrlo praktično rešenje - pored svake sličice možete zapisati sve ono što želite da sačuvate od zaborava. Ranije sam na poleđini svake slike zapisivala mesto i datum kada je nastala,  i sve ono što mi je bilo važno, a moglo bi se zaboraviti. Za razliku od toga, u Scrapbook albumu imate kartice koje organizujete kako želite i na njima zapisujete šta želite. Pored toga,  album možete napraviti sami, onako kako vam se dopada, po sopstvenom ukusu. 
              Ovo je 'mini' album koji ima tri strane predviđene za fotografije i još šest kartica za pisanje, ili lepljene manjih sličica. Ručno rađen, u mojim omiljenim nijansama! :) 
  

                


                


               



Нема коментара:

Постави коментар