петак, 18. новембар 2011.

Umetnost od papira


Volim, volim, volim papir!Otkrila sam to pre dvadeseak godina, kada sam počela da sakupljam papiriće od bombona, prethodno u slast pojedenih :) ! Zatim salvete, pa one male mirišljave papiriće iz blokčića. Vremenom je to sve nekako sazrevalo i pretvorilo se u nešto konkretnije - umetnost od papira. Origami, čestitke, čak i komadi nameštaja u našem domu pravljeni su upravo od papira. Ako i sami volite papir, onda ste barem u prolazu čuli za termin 'Scrapbooking'. Prevod reči na srpski jezik ne postoji. To bi najkraće rečeno bila izrada albuma (spomenara, dnevnika) od papira. Prvobitno se misli na ostatke, isečke papira. Pravila u 'Scrapbookingu', kao i granice, postavlja isključivo vaša mašta. Dakle, dozvoljeno je sve što vam se dopada - tufne, štrafte, cvetni dezeni i animal print u jednom albumu? Može! Ovi albumi karakteristični su po tome što imaju puno 'džepova' za porukice, često i 'skrivenih' pregrada i dosta mesta za lepljenje vaših fotografija. Ovo je moj prvi scrapbook album, oko kog sam se prilično pomučila. I drugi je pri kraju, ali ide mnogo brže, jer sam na prvom malo 'pecnula' zanat :) ! O ovom fantastičnom hobiju pisaću još podosta,a do sledećeg posta pogledajte sličice. :) Pozdrav! 



















Нема коментара:

Постави коментар